en slags presentation, tror jag det kallas.



Hej. Då är jag tillbaka på blogg.se igen och jag tycker i ärlighetens namn att det känns ganska så fantastiskt! Jag har ju haft en blogg här för ungefär ett år sedan, som ni kan läsa här om ni har lust. Efter det bloggade jag på en lokaltidning i lite mer än ett år och nu är jag alltså här.

Ni som har följt mig sen innan vet ju vem jag är, men för nya läsare passar det kanske bra med en liten presentation. Jag heter Sandra Berg och jag bor nästan så långt ner man kan komma i Sverige - i en liten by som heter Tomelilla. I juni tog jag studenten från gymnasiet och min plan är att i framtiden jobba som journalist av något slag och fotograf. Bloggen kommer handla om min passion för ord och bild, om seconhandfynd (jag är nämligen en rackare på att hitta guldklimparna), om fantastiska klänningar, min svaghet för skor, om resor till så småningom alla världens hörn och om så mycket mer. Jag tänkte ge er mina finaste tips och visa er runt i mitt lilla underland. Följ med, vettja!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0