idag fyller världens finaste mormor år





Godmorgon bloggen! Idag fyller världens finaste mormor år, och vi firar henne nu på morgonen med lite frukost här hemma och jag tänkte ge detta kortet till henne i present. Är inte en spaupplevelse en bra present? Det hade jag älskat att få. Ikväll har min mamma och hennes syster annordnat ett överaskningskalas med alla mormors syskon och några till. Och hon har ingen aning! Åh jag längtar tills jag får se hennes min. Hoppas ni får en fantastisk torsdag!

Kommentarer
Postat av: sandy

Önskar att du och mormor får en härlig dag tillsammans!

2009-12-10 @ 10:26:21
URL: http://blogg.ystadsallehanda.se/sandraberg
Postat av: am

Gå in på Emmelist blogg och rösta på mig för DAGENS BLOGG! Snälla(A) Skriv en kommentar i kommentarfältet där ni visar att ni röstar på mig! Tack på förhand:) hihihi

2009-12-10 @ 14:26:07
URL: http://amodig.blogg.se/
Postat av: Lisa

Festen för din mormor blev jättetrevlig och hon uppskattade det liksom vi som fick va med.Önskar dig och mormor en riktigt mysig spadag.Kram

2009-12-13 @ 08:43:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0