mercredi

Min onsdag började med att jag kom upp i relativt bra tid, för att sedan somna om en timme senare efter att ha tittat en stund på film. Suck. Sover så himla dåligt nuförtiden vilket gör att jag känner mig lite som en zombie mestadels av min vakna tid. Mötte iallafall upp maria i byn och fixade lite saker, besökte en loppis där jag fyndade nedanstående saker samt en julklapp till mamma. Allt för en tjuga! Det kallar jag loppis, det. Sen följde jag med henne hem och fikade lite samtidigt som vi tittade på några avsnitt sex and the city. Såklart.

Nu ska jag fixa lite musik till imorgon, jag och några fina ska nämligen till ullared! Haha, jag trodde aldrig någonsin att jag skulle åka dit igen, blev nästan klaustrofobisk på köpet förra gången. Men man ska väl aldrig säga aldrig! Tänkte att det blir en trevlig liten dagsutflykt. Puss på er!


superfin väska


glasflaska att ha ljus i

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0