jag har väntat på ett regn jag kan förlora mig i


Efter att ha tillbringat dagen hemma hos anna med massa film, tog jag tåget till malmö och mötte upp maria.



Vi gick till ett ställe som heter tant gertrud. Köper man något i baren efter 17:00 får man gratis buffé, hur bra är inte det!



När vi ätit klart tog vi bussen till baltiska hallen, vi skulle nämligen på lars winnerbäck konserten. Jag gav maria en biljett i födelsedagspresent, och om jag ska vara ärlig och lite självgod så kan det ha varit den perfekta presenten!






Lasse var som vanligt helt helt ofattbar. Detta är femte gången jag ser honom live och jag kan inte få nog! Han är brilljant, den mannen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0