maskerad


I lördags var jag på maskerad! Jag och anna gjorde oss iordning hemma hos henne och jag förvandlades till en dam från 40-talet!


Anna var the mask.






Sen fick vi skjuts till linnea som hade festen tillsammans med emma. Dom hade pyntat så himla fint och bakat kakor och gjort bål, shots i provrör och grön jello blandad med vodka som var koblajja! Men den vågade jag inte smaka.


Malin var jokern.


Christine som Kajsa anka!


Max var ett youtube-klipp.


Spindelmannen och ett spöke.


En 40-tals dam.



Hjärter dam, en ipod och kajsa anka.


Linnea var en basebollspelare.


Batman och spindelmannen.



Sen blev det lite kaos och jag och anna promenerade hemåt i natten och mötte flera söta kaniner som hoppade omkring i mörkret. Frånsett slutet är jag så himla nöjd med kvällen! Maskerad är ju fantastiskt roligt, det borde man gå på typ jämt. Och jag har världens finaste vänner, helt allvarligt. Jag är så himla glad över att ha träffat er! Ni är bäst.

Kommentarer
Postat av: anna

jag är himla glad att jag lärt känna dig med sandra!

2009-11-03 @ 16:54:42
URL: http://iblandsajag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0