confines of gravity


bild: papertissue

Godmorgon! Inte för att det är en särskilt god morgon, men ja ni vet. Just nu sitter jag framför fönstret vid mitt skrivbord. Jag har nämligen förflyttat det hit och hoppas att det ska få mig att vilja sitta vid skrivbordet oftare än jag gjorde innan. Än så länge funkar det ganska bra. Förhoppningsvis kommer skrivlusten tillbaka också.

Igår tog jag och louise en tur till det nybyggda ikea! Perfekt söndagsutflykt. Strosade omkring i det gigantiska varuhuset, åt en god middag som jag blev bjuden på (!), handlade flyttkartonger och lite annat smått och gott. Och det allra finaste var när några i personalen kom ut i butiken och sjöng låtar om värmeljus och kundvagnar. Åh! Jag älskar att man fortfarande kan göra sådana saker fastän man är vuxen. Mer sådant!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0