keep this fire burning




Hej bloggen! Jag och louise hade världens mysigaste måndagskväll igår. Först bjöd jag henne på en utsökt middag, recept kommer senare för ni måste testa det! Sen tog vi ett bad i vår badtunna, som jag inte har prövat förräns igår. Gud vad skönt det var, och gud vad varmt det var. Drack varsitt glas vin och pratade om framtidsplaner och hundra andra saker. Efter det började vi se finaste filmen the holiday, men båda blev så trötta av badet att vi gick och la oss efter ungefär halva. Jag undrar om en måndagskväll kan bli så mycket bättre än så.

Just nu sitter jag på bussen till lund, förväntansfull och lite nervös. Det var länge sedan jag var nervös på det här sättet, så det känns kul. Hoppas nu det går vägen!

Kommentarer
Postat av: L

Tack för världens finaste kväll och världens finaste strumpor!

2009-10-13 @ 16:40:10
Postat av: Sarah

haha, precis när du skrev den kommentaren var håret färdigfärgat brunt!

2009-10-13 @ 17:51:26
URL: http://playnomind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0