life in technicolor


bild: papertissue

Hej hej och hemskt mycket hej! Jag har inte haft någon som helst motivation för att blogga, eller för att göra något annat för den delen, så det är förklaringen till min urusla uppdatering. Och för att jag har spenderat helgen i malmö, såklart. Men nu är motivationen tillbaka och om det går vägen får ni reda på anledningen imorgon!

Nu har jag precis förberett lite mat som jag och louise ska äta senare ikväll. Hon kommer hit runt halv åtta så då blir det god  middag, bad i badtunna, lite vin och kanske en film som avslutning. Tänk om alla måndagskvällar var sådär, det vore minsann något det. Nej nu ska jag hoppa in i duschen, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0