hela livet var ett disco, men hur kunde det bli så svårt?




Min lördagskväll började med att jag åkte till ystad för att fota en 50-års fest. Temat var glitter och glamour och jag fick börja med att fota alla gästerna ute på röda mattan. Sedan fortsatte jag fotografera där inne när de satt vid borden och så vidare. Jätteroligt uppdrag!





Sedan mötte jag upp anna, marika och även senare andrea, och kvällen slutade med på tok för mycket vin, telefonsamtal, tequila shots och en gratis tågfärd hem runt halv två på natten. Söndagen spenderade jag och anna med att titta på one tree hill och mitt huvud höll på att sprängas i tusen bitar. Jag skyller på tequilan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0