hisnande tankar jag vet att ni tänkt dom, jag tänker dom nu och jag vet att ni vet



Såja, nu är jag hemma igen. Planerna för kvällen ändrades men det gjorde inte särskilt mycket. Jag har farit runt sen halv åtta imorse och känner mig ganska trött. Det är härligt att ha många bollar i luften, men nu när jag har vant mig vid att inte ha så mycket att göra om dagarna blir det en stor omställning att ställa klockan på sju och vara igång hela dagen. Men hellre det, minsann! Så kom igen nu, ni som bestämmer, ge mig ett jobb för tusan. Jag är redo att sättas i arbete.

Ikväll ska jag fixa lite små saker på rummet, så som att hänga upp gardinerna som jag köpte för ett litet tag sen på ikea. Och så ska jag titta på idol, och sen somna tidigt. Det har blivit många sena nätter på sistone.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0