novell


bild: margaret durow

Godmorgon! Idag är jag uppe med tuppen. Först och främst ska jag på träning med drillningen, och sen ska jag hem om, duscha och göra mig presentabel. Det är nämligen så att någon vecka innan jag tog studenten skickade jag in ett bidrag i en novelltävling. För ett tag sedan fick jag reda på att jag är i topp tre, och idag ska jag läsa upp min novell och få reda på vilken plats jag kommer på! Det känns väldigt spännande, må ni tro. Och nervöst. Fast det sistnämnda är ganska meningslöst, eftersom tävlingen redan är avgord och jag kan inte ändra på resultatet hur bra jag än läser upp min novell. Vi får väl hoppas på det bästa helt enkelt! Nu får det bli frukost snabbt, och sen iväg. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0