for blue skies

Ungefär såhär såg min tisdag ut.


frukost tillsammans med ett avsnitt av sex and the city




sen skulle louise få massage inne i stan, så jag tog en tur inne på h&m och hittade på tok för mycket fint. som vanligt. när hon var klar åkte vi tillbaka till stugan och lagade lunch. tomatsoppa, åh.




givetvis hann vi med en fika på olof viktors också.


det blev en slö eftermiddag. louise målade och lyssnade på musik med hörlurar på, och jag satt i soffan med min dator, lyssnade på musik, bloggade och gjorde lite annat smått och gott.


efter att louise hade tränat tennis på kvällen lagade vi mat. grillade grönaksspett och qournfiléer med sallad och egenkomponerad sås. gott! sen tittade vi på filmen fröken sverige och somnade sött.

(det verkar inte som att vi gjorde annat än äta denna dagen, och det gjorde vi nog inte heller. nästan inte, åtminstone.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0