what if I'm not what you think.. I am?


bild: papertissue

Godkväll bloggen! m har nyss åkt hem och här sitter jag med datorn i knät, lyssnar på ingrid michaelsen, går runt i mina nya skor från h&m lite då och då och funderar på om jag kanske ska ha dom imorgon kväll ändå. Det vore ju hemskt fint. Och så borde jag ju packa färdigt. Fast jag är i princip klar, jag blir så hurtig när maria är här. När hon frågar "ska inte du packa?" har jag inget bra svar, så jag sätter helt enkelt igång. För bra anledningar till att inte packa har jag minsann inte. Gav henne förslaget att hon borde vara här 24/7 så hinner jag ju med hur mycket som helst, men jag vet inte riktigt hur intresserad hon var av det.

Sova borde jag också göra. 04.00 ska jag upp imorgon bitti och något säger mig att min kropp inte riktigt vill vara med om det om den själv får bestämma. Så det är nog bäst att den (jag) får så mycket sömn som möjligt! Jag är hemma igen natten mellan fredag och lördag, så vi hörs någon gång på lördag. Eller så ses vi kanske till och med i stockholm, det vore väl något! Godnattis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0