amanda widell

Även om jag inte själv är mamma, och kan faktiskt inte alls förstå hur det är överhuvudtaget, tycker jag väldigt mycket om att läsa Amanda Widells krönikor. Fastän det är en värld jag inte är bekant med blir jag alldeles varm i hela magen och tycker att det här med föräldraskap är fantastiskt, och jag blir verkligen imponerad av er mammor och pappor som gör ett så bra jobb med era barn. För är det något jag har förstått så är det att det är ett jobb att ta hand om ett barn, och den som påstår något annat och säger att alla mamma/pappalediga bara latar sig borde prova på att vara förälder själv innan den uttalar sig.

Så, oavsett om du som Amanda är en mamma (eller pappa) till en alldeles underbar bebis (charlie verkar vara extraordinär) eller om du precis som jag är mitt uppe i studier och inte har en tanke på blöjor och barnvagnar, så tycker jag att du ska klicka in här och läsa.


Kommentarer
Postat av: henrik

Fler borde skaffa barn medan de pluggar, men de är för dumma för att inse vilka fördelar det har. Som att man har tid själv att bestämma över när man pluggar. Å andra sidan kräver det en disciplin som kanske inte alla har (utvecklat).

2010-04-27 @ 13:00:38
Postat av: maria

varför borde fler skaffa barn när de pluggar? typ sämst förutsättningar någonsin för att lyckas i skolan, uppfostra ett barn och ha tid att leva själv.



för att inte tala om ekonomin..

2010-04-27 @ 18:35:07
URL: http://mariao.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0