en tisdag



Hej! Imorse vaknade jag relativt pigg med tanke på att klockan endast var åtta. Mellan tio och tolv var jag på en föreläsning om rysk 1800-tals litteratur. Det var faktiskt riktigt intressant! Och nu kanske jag får lust att läsa ut andra halvan ur romanen brott och straff också. Efter skolan åkte jag och min klasskompis Denise till Ikea där det var tänkt att jag huvudsakligen skulle få tag i en ny klädstång. Min gamla gav nämligen upp igår. Men gissa vad som var slut på lagret? Jodå, precis den klädstången som jag skulle ha. Nåväl, inte så mycket att göra åt saken. Sen åkte vi båda hemåt, och ikväll har jag och sambon gått en promenad och handlat mat. Nu ska vi se på film!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0