långfredag











Idag har jag och mina föräldrar varit ute på en liten påskrunda på österlen. Vi åkte först till en av mammas vänner som gör jättefina smycken, och sedan körde vi vidare till ystad och saltsjöbadet där carolina gynning hade sin utställning. Jag tyckte att hennes tavlor var ännu bättre än förra året, och även i år befann hon sig i lokalen och jag tycker att hela hon strålar. Hon är så vacker, Carolina, och jag är så imponerad av henne. Sedan körde vi vidare till hylkegården där det blev en fika och efter det begav vi oss hemåt. Ikväll har vi ätit grillat för första gången detta året och så hyrde jag en film som jag har tittat på. Jag är nöjd med min långfredag!

Kommentarer
Postat av: susanne berg

Tack för en fin dag tillsammans. Du är en sådan duktig fotograf Sandra! Vilka tjusiga bilder du har tagit! Kram mamma - pappa

2010-04-03 @ 07:59:46
URL: http://sandyinwonderland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0