first day at school.

Idag börjar skolan igen, denna gången på Lunds universitet. Klockan ringde för femton minuter sen och som vanligt tänker jag att jag aldrig har varit så trött. Men det hör lite till, att vara så trött första dagen. När man har blivit van att sova länge och sluppit ställa klockan varje dag. Det är nog tur att det har hänt så mycket de senaste veckorna så att jag inte har haft möjlighet att tänka på denna dagen och oroa mig för att jag inte ska få kompisar, göra bort mig, inte fatta någonting, ja men ni vet sådana dumma och idiotiska tankar. Tänk att det är likadant varje gång man ska göra något nytt, att man aldrig lär sig att det inte är så farligt.

(Ja, jag försöker åtminstone intala mig själv att det inte är så farligt iallafall, men det kommer nog bli en lång bussresa.)

Kommentarer
Postat av: mirjam

varför flyttade du från stockholm? du verkade trivas så bra där.

2010-08-31 @ 18:43:58
Postat av: sandra

mirjam: jag vet inte riktigt vad jag ska svara på den frågan. min lägenhetskamrat skulle flytta och jag hade inte råd att bo kvar i lägenheten själv, och just då kändes det inte som ett alternativ att stanna kvar i stockholm själv när jag kände mig så svag. men jag är alldeles säker på att jag kommer flytta tillbaka, jag vet inte riktigt när bara.

2010-08-31 @ 18:56:50
URL: http://sandyinwonderland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0