änglagård.

På grund av en härlig förkylning struntade jag i juldagsfestandet och gick på bio istället. Vi såg änglagård 3, och den var riktigt bra trots att jag inte hade sett ettan och tvåan (då var jag två och fyra år, så jag hade nog inte förstått så mycket). Nu ikväll har jag sett ettan, och tänkte fortsätta med tvåan strax. Tycker verkligen att colin nutley sätter de svenska fördomarna och rädslorna på sin spets. Så tips tips till er som inte har sett!


och hur snygg var inte helena bergström 1992.

Kommentarer
Postat av: ROBIN HOOD

Åh, jag älskar colin Nytleys filmer! Och älskar Helena Bergström, och henne får man ju typ på köpet när man kollar på hans filmer, haha! :p - vad tycker du om hans filmer?

2011-06-05 @ 01:08:26
URL: http://robinhoods.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0