lately.








bild 1: igår tog jag bussen till tomelilla i mina vita kängor som jag har börjat använda flitigt. tokälskar dem.
bild 2: framme i tomelilla tog jag en tur på erikshjälpen och hittade bland annat detta halsbandet som jag först tänkte köpa till bloppisen men som jag nog tänker behålla själv. det är det som är det kluriga med att ha en bloppis med saker man själv tycker är fina.
bild 3 & 4: på kvällen var det juluppvisning med drillningen och mina drillbebisar är så söta att jag vill dö lite grann. (märks det att det var min idé att slänga upp luvorna i sann graduation-anda? ser överlycklig ut.)
bild 5: bakad potatis med massa gott tillsammans med föräldrarna.
bild 6: idag har jag slått in paket till mormor som fyller år imorgon, och så har jag fikat med henne, morfar och moster.


Kommentarer
Postat av: sarah

ÅH vad fint halsband

2010-12-10 @ 08:10:53
URL: http://playnomind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0