mitt 2010 (maj, juni, juli, augusti)

Vi fortsätter med årssummeringen! Här kommer sommarmånaderna.


I maj gjorde jag en fotosession som såg ut lite såhär. Hade ingen reflexskärm så vi fick använda folie.


Jag åkte till london med mina föräldrar! Och även om vi blev fast på flygplatsen över natten när vi skulle hem (på grund av askmolnet) så var det en fantastisk resa.


Började dricka kaffe. Mmmm.


Cyklade över liljeholmsbron och drack rosévin i tantolunden med några klasskamrater.




Hade picknick i kungsträdgården.




En dag firade vi min födelsedag lite i förskott och maria bjöd mig på bio och vi såg sex and the city 2.


I juni kom marias föräldrar på besök.


Jag blev förstummad över utsikten från nybohovsbacken.



Var på skrattstock med Julia.



Åkte till skåne och firade min födelsedag lite i förväg med släkt och några vänner.



Och dagen efter stack jag och föräldrarna till paris och jag fick spendera min 20årsdag i världens bästa stad!



Tillbaka i stockholm, jag jobbade på midsommar så vi firade det dagen efter istället och gjorde världens godaste tårta.



I juli ställdes hultsfredsfestivalen in och vi åkte ett fint gäng till en stuga i blekinge.


Fotade frida.



Jag och anna var på konsert i landskrona och såg laleh, melissa horn och lars winnerbäck!


Jag såg timo räisinen på gröna lund och hälsade på maria på jobbet.


Dagen efter drog jag med min litteraturvetarna dit och vi åkte massa karuseller och hade en himla trevlig kväll!


Picknick i tanto med maria.


Hade en alldeles perfekt dag med sambon, gjorde det vi tyckte om mest och jag köpte mina chanelörhängen. Dagen efter flyttade jag tillbaka till skåne efter sju månader i stockholm.


Augusti började med 20årsfest för två fina i ystad.


Gick på en helt fantastisk konsert med kent i helsingborg.


Anna k hade 20årsfest.



Var på 20/25årsfest i tomelilla.


Så drog världens bästa malmöfestivalen igång! En hel vecka av musik och lycka.


Direkt efter åkte jag och anna upp till stockholm och spenderade helgen på popagandafestivalen! Och när jag kom hem till skåne igen började jag plugga religionshistoria på universitetet i lund.

Det hände så himla mycket denna sommaren. Jag har nog aldrig varit så ledsen som jag var då och samtidigt var jag väldigt lycklig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0