winter convention 2010

Ni brukar inte få läsa så mycket om drillning på denna bloggen, men jag tänkte att ni skulle få följa med under en drillhelg!





I fredags körde vi från lund runt tvåtiden och var framme i borås ungefär vid åtta. Vi kastade in väskorna på vandrarhemmet, gick bort till en restaurang och jag beställde kycklingspett med klyftpotatis och fetaostsås. Alltså, jag tror detta hamnar på min tiotopplista när det gäller mat. Så. galet. gott. Sen spelade vi kort och åt godis, och gick och la oss på tok för sent och ställde klockan på för tok för tidigt.













lördagen var det dags för tjejernas första kursdag, och jag var alltså inte med på golvet utan var endast med som tränare. Inte mig emot, att få inspireras av dessa fantastiska instruktörerna tycker jag är lika roligt som alla fotbollstokiga när det spelas någon viktig match! På kvällen promenerade vi igenom ett julfint borås tillbaka till vandrarhemmet, och lördagens kvällsmat bestod utav en god kycklingrätt med cashewnötter och masa annat gott.





Så blev det söndag till slut och det var dags för sista kursdagen som avslutades med en liten uppvisning. Sen hoppade vi in i bilen snabbt och körde ner mot skåne sakta men säkert. Vilken helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0