du är som jag och det är inte bra men vi kommer alldeles säkert ha en rolig resa i rasande takt rakt ner

















(ser nu att käraste qu inte är med på en endaste bild, men jag tycker ju om dig ändå det vet du!)

I fredags landade jag med planet på sturup lite över fem, och där tog jag första bästa flygbuss in till malmö för att möta upp anna på södervärn. Vi tog oss hem till hennes pappa där jag fick dumpa mina väskor och byta om snabbt snabbt och ett glas vin och sen åkte vi till linnea där alla fina befann sig och det var puss och kramkalas och skratt och glädje precis som vanligt. Sen var det dags att gå till kb och dansa sig genomsvettig till världens bästa markus. Åh herregud vad bra han var, definitivt en av dom bästa konserterna jag har varit på. Se och lyssna på honom för guds skull!

Kommentarer
Postat av: Christine

vilket leende jag fick på läpparna när jag läste din bildtext! fina fina sandra!

2010-02-28 @ 20:51:35
URL: http://qusans.blogg.se/
Postat av: anna

fy fan, snälla censurera mig på dessa bilderna, det var det vidrigaste jag sett. jag är allvarlig mer att jag vill att du ska censurera mig! den sista funkar... tack för en fin helg bästa sandra!

2010-03-02 @ 17:17:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0