home is where your heart is

Sitter i sängen med laptopen i mitt gamla flickrum i skåne och ska om en timme bege mig till sturup och flyga hem tll stockholm igen. Jag älskar att jag känner mig hemma både i stockholm och i skåne nu, det betyder ju att man har två hem och det är fantastiskt. Idag är det verkligen vår i luften och imorgon börjar mars månad vilket man kan officiellt kalla för vårmånad. Jag tänker ha köpstopp hela nästa månad för att lite tvinga mig själv att börja använda alla mina kläder och smycken och så vidare, och dels för att spara lite pengar. Skulle verkligen vilja resa någonstans nu i vår och då behövs ju verkligen pengar! Nu svamlar jag bara så det är nog bäst jag slutar här. Adjö!


Kommentarer
Postat av: sandra

Tack älskade Sandra fina dagar tillsammans. Saknar dig redan! Du är så otroligt fin på denna bilden. Är nog en av de bästa jag har sett på dig!!!! Kramar din mammma

2010-02-28 @ 16:55:20
URL: http://sandyinwonderland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0