last night in skåne

Dessa dagarna som jag har spenderat i skåne har gått så oerhört fort och varit väldigt händelserika. Som ni har läst så har jag varit på erikshjälpen, varit i ystad med mamma, sett avatar för andra gången, varit på inflyttningsfest i malmö, varit på en idrottsgala, sett melodifestivalen, träffat louise, passat min kusin ett par timmar, firat mamma med släkten och avslutningvis träffade jag ellen en sväng ikväll. Nu har jag precis packat färdigt och insett att jag i princip har med mig dubbelt så mycket tillbaka som jag hade när jag lämnade stockholm. Mycket märkligt. Nu måste jag nog stänga och packa ner datorn, planet lyfter 11.00 från sturups flygplats imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0