när man inte riktigt vet vem man är får man påminna sig själv.

Oftast vet jag vem jag är och precis vad jag vill. Men så får man ju sina perioder när man känner att man inte har någon som helst aning om vad man tycker om, vad man vill göra eller hur man vill bete sig. När man inte vet om någon är bra för en eller inte, och hur man ska kunna ta reda på det utan att såra någon för mycket.

När man inte är riktigt säker på vem man är så kan det vara bra att göra en lista på saker man är säker på när det gäller en själv. För det finns saker bara man tänker efter, jag lovar. Och det blir lite bättre när man får se sakerna svart på vitt.

Jag...
♥ älskar pannkakor och grekisk mat, fast inte tillsammans.
♥ skulle helt allvarligt inte överleva utan musik.
♥ tycker att marias kladdkaka är den bästa som finns.
♥ är stolt över att vara vegeterian.
♥ tycker om att umgås med min familj och släkt.
♥ älskar att skratta högt och länge, och helst tillsammans med mina fina vänner.
♥ är väldigt kreativ.
♥ tycker väldigt mycket om att läsa och läser fort.
♥ älskar känslan när man precis har bokat en resa och börjar längta.
♥ tycker att flamingos, påfåglar, fjärilar, lejon och späckhuggare är dom finaste djuren som finns.
♥ älskar film, och helst drama med massa detaljer.
♥ skäms lite grann för att jag tycker om att köra bil, speciellt att köra fort fort fort.
♥ skulle inte fungera om jag inte fick skriva.
♥ tycker att secondhand är fantastiskt, och är duktig på att hitta fina begagnade saker.
♥ är duktig på att fotografera.
♥ är bra på att se möjligheter.
♥ tycker inte om att vara nervös.
♥ älskar att blogga och dela min vardag med er.

Kommentarer
Postat av: maria

jag tycker också att marias kladdkaka är det bästa som finns!



och det är du också och jag älskar att bo med dig. all kärlek.

<3

2010-02-23 @ 19:10:23
URL: http://mariao.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0