håller på med flyttpackning och hittade detta talet av anna bland studentpresenterna

"Vi vet båda att vi har våra datorer att tacka för vår vänskap. Jag är otroligt glad att du bestämde dig för att skicka iväg ett meddelande till mig och att jag till slut vågade gå fram och prata med dig i skolan. Strax efter att vi börjat prata skulle jag resa till England och vara borta knappt en månad. Jag lärde mig inte mer engelska för det eftersom jag mest letade internetcaféer för att kunna prata med dig. Jag måste ha varit ute i solen en del också eftersom jag brände mig fruktansvärt mycket vilket ledde till att jag blev så röd att jag liknande en tomat. Det var då du började kalla mig tomatey och jag dig gurkey. Jag har alltid helt sjukt roligt med dig och mina tankar dras direkt till en av alla dagar vi spenderat på ditt rum. Vi satt och drack cola och som många vet är vi båda sjukt känsliga och tycker det är obehagligt när någon kittlar oss på halsen och under hakan. Jag sträckte mig efter min cola men eftersom du bara såg det i ögonvrån trodde du att jag skulle kittla dig. Du ryckte till och råkade hälla ut all colan i din bokhylla. När båda insett vad som hände började vi skratta hysteriskt tills vi inte fick luft. Något annat jag minns är när du slog in mig i rosa paketpapper och jag undrar fortfarande varför. Lista över minnen kan göras lång och fylls ständigt på. Nu är vi här idag för att fira att du tagit studenten! Jag är så otroligt stolt över dig och lycklig för att få vara din vän. Du är en av mina absolut finaste och bästa vänner och jag älskar dig galet mycket. Så grattis till studenten finaste, finaste Sandra (gurkey)!"


vi finns alltid kvar.

Kommentarer
Postat av: am

härligt att höra:) Det kan jag tänka mig, men det kommer säkert att kännas hu bra som helst när du kommer dit:) På lördag åker jag till gran canaria med jessica en vecka. sen ska jag försöka jobba så mycket som möjligt, för att sedan resa hit och dit:) hihi men lycka till med allt där uppe:)

2010-01-07 @ 22:29:03
URL: http://amodig.blogg.se/
Postat av: tomatey

alltid alltid alltid!

2010-01-13 @ 15:40:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0