post.

Igår blev jag hemskt glad när jag fick se min post.



Ett paket från bokus. Miranda Julys Ingen hör hemma här mer än du, Anna Gavaldas Jag skulle vilja att någon väntade på mig någonstans, Gunnar Ardelius Jag behöver dig mer än jag älskar dig och jag älskar dig så himla mycket, Per Nilssons Ett annat sätt att vara ung och Alex Schulmans Skynda att älska. Toka, tänker ni, som beställer massa böcker när hon ska läsa tusentals i skolan. Men jag kunde inte riktigt låta bli.



Och så finaste brevet med finaste bilderna från finaste vännen. Åh.

Kommentarer
Postat av: elin

åh. Jag älskar per nilssons "ett annat sätt att vara ung"

så jäkla fin och bra, och hannah i boken, hon känner man (iaf jag) igen sig i!

2010-01-27 @ 15:42:26
URL: http://elinwahlgren91.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0