grönan


Igår överraskade jag maria genom att åka till hennes arbetsplats - gröna lund! Har inte varit där på hela sommaren vilket nästan är lite skamligt. Men denna kvällen lockade det särskilt eftersom Timo Räisinen spelade!



Det var en riktigt bra spelning! Jag är inte säker, men jag tror inte att jag har sett timo live innan, och det är alltid speciellt första gången man ser en artist live.


Sen gick jag bort till maria som jobbar i ett spel som heter grodorna. Jag testade en gång, det var ganska svårt. Men kul!


När maria hade slutat jobba vid tio tog vi en tur i vilda musen och sen lustiga huset, här i sistnämnda. Alltså, jag har inte åkt karusell på flera år och gissa om jag var vinglig efteråt. Men gud så kul det var! Kände mig som femton igen och jag älskade det.


Det närmade sig stängningsdags, så vi gick till vattnet och fotade lite.




Dags att hoppa på Djurgårdsfärjan.


Och lämna gröna lund.



Älskade vatten och älskade Stockholm. En perfekt sommarkväll.

Kommentarer
Postat av: erica

Vad fin du är i ditt långa hår sandra!

2010-07-23 @ 01:57:16
URL: http://midnattsgator.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0