grönan igen




Igårkväll bestämde jag mig för att dra med litteraturvetarna och maria på gröna lund! Eftersom maria var så snäll och gav oss gratis inträdesbiljetter kändes det extra festligt.


Denise, Julia och Ana.


Vi bestämde oss för att börja med slänggungorna.




Det var fantastiskt.


Sen åkte vi popexpressen, några berg och dalbanor och katapulten som var det värsta jag har varit med om. Men väldigt kul och lyckopirrigt. Insane vågade vi oss inte på.


Åt regnbågsremmar.


Lite senare kom Stina också, och plötsligt var klockan elva och stängningsdags och det var dags att ta färjan över igen. Fin kväll och fina vänner!

Kommentarer
Postat av: Timotej

Ohhhhh, jag älskar att gå på nöjesfält. Nu blev jag så sugen att springa på Liseberg och åka massvis.

2010-07-22 @ 12:31:23
URL: http://cirkustimotej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0