måndagstipsen



♥ Filmen Garden State. Alltså, dör. Ni måste se denna filmen! Kanske lite bara på grund av den fantastiska musiken.
Jag har twitter! Det har jag iförsig haft ett ganska bra tag nu. Men om ni vill följa mig kan ni göra det här, och så kan ni se de senaste uppdateringarna här på bloggen till vänster. Om ni har twitter får ni gärna tipsa mig så kan jag följa er!
♥ Ni kanske har sett att det har hänt lite saker här på bloggen. I menyraden till vänster kan man till exempel se en länk till vår bloppis, jag har gjort om kategorierna lite grann och lagt till mina favoritbloggar.

Kommentarer
Postat av: elin

åh, the shins ja!

2010-06-28 @ 19:06:24
URL: http://elinwahlgren91.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0