aldrig mer.

Jag tänker aldrig mer tillägna någon låt till dig. Aldrig mer ska du passa in i några textrader i en låt som får mitt hjärta att pulsera lite fortare. Som du brukade få det att göra. Aldrig mer ska ett blogginlägg få en rubrik eller ett innehåll som handlar om dig. För vet du vad? Du finns inte längre. Och förmodligen kommer jag ofrivilligt komma att tänka på dig när någon påminner om dig eller din röst men det kommer att gå över. Fortare och fortare kommer det att gå över varje gång och till slut kommer jag inte ens komma ihåg din röst. Hur du låter när du skrattar, hur fint du sjunger. Aldrig mer ska jag låta dig såra mig. Aldrig mer.

bild: papertissue


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0