if you fall hard, i fall harder



Då var det måndag igen.
När väckarklockan ringde kände jag att jag hade kunnat sova i hundra miljoner år till, men jag gick snällt upp och åt frukost och nu sitter jag här i sovkläder en timme senare och har fortfarande inte börjat plugga. "Ursäkta kära klasskamrater och lärare, men jag har haft roligare saker för mig i helgen än att läsa candide och gullivers resor", tror ni den går hem?

Men jag är iallafall glad att det är en relativt späckad vecka! Skola fyra dagar, arbetsintervju, modemaktutställningen på nordiska museet, vara publik i en tv-show och i helgen får vi besök av sambons mamma och bror. På torsdag får får jag min nästa hemtenta, så snart är denna delkursen också slut. Saker och ting tar slut, och saker och ting börjar. Precis som det ska vara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0