min torsdag i plustecken

Jag tänkte göra detta inlägget i alex shulman stil, och skriva om min dag i plustecken. Det började med att jag vaknade klockan 10 (+++) och var fortfarande hur trött som helst (+). Gick iallafall upp och åt en lång lång frukost (++++) samtidigt som jag läste massa bloggar (++++) och lyssnade på en intervju med salem al fakir (+++++) på p3 (++++). Sen kollade jag mejlen där jag fick reda på att det jobbet jag var på intervju för i tisdags, fick någon annan. (+) Efter att jag hade tränat lite (+++) hoppade jag in i duschen (++++) och gjorde mig sedan iordning för att åka till skolan. Där träffade jag mina klasskamrater (++++) och vi pratade bland annat om den unge werthers lidanden (+++). Sen tog jag tunnelbanan hem och lagade pannkakor (++++) framför ett avsnitt sex and the city (+++++). Runt sjutiden kom maria (+++++) hem och klockan åtta var det dags för vampire diaries (++++) på tvn. En timme senare började troja och den sitter vi och tittar på nu. Hur många plus den får vet jag inte än, eftersom jag inte har sett den tidigare. Denna dagen får ett generellt plusbetyg på (+++).

Hur har er dag varit i plustecken?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0