Blogglistan.

Bästa bloggen: Alex Schulmans pappablogg.
Blogg jag följt längst: Antingen niotillfem, underbaraclara, stylebykling eller moderniteters.
Sorgligaste bloggen: Jag kan inte komma på en enda sorglig blogg jag läser. Inte direkt syftet jag har när jag vill läsa bloggar.
Bloggen jag kollar oftast: Alex Schulmans och Michaela Fornis.
Blogg som får mitt blod att koka: Kissies, dessies, paows och allt vad dom heter. Tjejer som inte kan skriva ordentligt och som jag verkligen inte ser det speciella i. Ni som tycker de är läsvärda, jag får be om ursäkt men jag förstår verkligen inte. Ni får gärna följa dem, men jag avstår.
Enda manliga bloggaren jag regelbundet följer: Bröderna Schulmans. 
Blogg som jag medvetet undviker att läsa: Renodlade modebloggar, urtrist.
Blogg jag läser i hemlighet och skäms över: Innan vad det Blondinbellas, men nu skäms jag inte längre.
Storbloggar jag aldrig läser: Förutom de som får mitt blod att koka; kenza, stina-lee,
Blogg som jag aldrig tänker börja läsa: Ingen som jag är medveten om just nu iallafall.
Personer som jag önskar ska börja blogga: Dom flesta av mina kompisar som jag har tyckt ska börja, har också gjort det!

(listan hittade jag hos underbaraclara)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0