hej fredag



Hemma från skolan! Nu ska jag göra en tomat- och mozzarellapaj som jag ska äta samtidigt som jag tittar på veckans schulman show. Har ni missat denna fantastiska talk-show tycker jag att ni klicka in er antingen på alex eller calles blogg där ett avsnitt läggs upp varje fredag. Calle producerar och Alex är programledare och dom bjuder (oftast) in roliga gäster där dom diskuterar nyheter och annat. Kul!

Planerna för kvällen är lite lösa än sålänge. Antingen blir det häng i tantolunden eller bio, eller både och. Påväg hem från skolan skiftade vädret och nu hänger tunga regnmoln i luften och det känns som att det ska börja åska när som helst. Inte så smart att sitta ute då kanske... Vi får se vad som händer helt enkelt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0