london dag tre

Tredje dagen i london såg ut såhär!


Vi började med frukost på hotellet.



Sen åkte vi till en av mina absoluta favoritplatser - notting hill!




Rosa hus, blommor och fin bil.



Vi svängde av till portobello road för att gå på marknaden.


Finaste husen.


Vi gick förbi ett bageri med bara cupcakes.



Då är det nödvädnigt att köpa en! Det fick bli en grön med färgglatt strössel som jag fick i en liten låda att ta med.




Vi satte oss på ett café, drack kaffe och fikade.





Sen tog vi vägen tillbaka och på kvällen åkte vi till china town men det finns det inga bilder på. Som ni har läst så skulle vi egentligen åka hem dagen efter, men pågrund av det förbaskade askmolnet fick vi spendera natten på flygplatsen och åka hem dagen efter. Det vill jag helst aldrig aldrig aldrig göra om. Förutom det var det en fantastisk resa, jag vill tillbaka nu!

Kommentarer
Postat av: elin

det såg underbart ut! Som en saga i pastell! Du är så bra på att fota!

2010-05-30 @ 23:54:59
URL: http://elinwahlgren91.blogg.se/
Postat av: susanne berg

Hej! Håller med dig att man längtar tillbaka. Så fina dagar vi hade tillsammans. Men nu väntar snart nya äventyr i Paris och det skall bli spännande! kram mammma

2010-05-31 @ 08:48:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0