valborg










Efter att ha vaknat i eslöv åkte jag och anna till malmö och började valborgsfirandet med varsin cider. Några timmar senare åkte vi först till linnea och slutligen till anna k. Det blev inget parkhäng, vädret kändes inte så stabilt. Hos anna var det efterlängtad falafel, vin, finaste vännerna, musik och spel.

När klockan närmade sig nio fick jag känna mig besegrad av min förkylning, att dricka alkohol med feber var inte den bästa idéen jag har haft i mina dagar. Så jag hämtade mina saker, satte mig på tåget, hade en av de värsta tågresorna i hela mitt liv (kallsvettades och var illamående), kom hem till tomelilla och somnade runt midnatt. Imorse kände jag mig väldigt nöjd med det beslutet. Hoppas ni hade en fantastisk kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0