en alldeles vanlig, men ovanlig, tisdag.

Idag har varit en sån himla bra dag!





På förmiddagen mötte jag upp maria och vi gick raka vägen till erikshjälpen som hade på tok för mycket fint för mitt  eget bästa. Eller kanske för min plånboks bästa, rättare sagt.


Vi gick vidare till fyndkällaren men hittade tråkigt nog ingenting. Allt fint var för dyrt.


Sen gick vi till AF-borgen och åt godaste mackan med chevré, pinjenötter och honung. Alltså, dör.


Efter det gick maria till skolan och jag tog bussen hem för en timme. Drack en kopp kaffe, tittade lite på tv och hoppade sedan på bussen till skolan jag med och hade en tretimmars föreläsning om judisk humor och identitet. Tycker så mycket om dessa tisdagseftermiddagar.

Kommentarer
Postat av: sarah

åh, favvis erikshjälpen! och ang. plåtning: det hade varit jättekul!

2010-11-16 @ 20:24:39
URL: http://playnomind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0