en gång... (på högstadiet)


En gång bakade anna en tårta till mig och jag blev jätteglad.


En gång var vi påväg hem från någon fest och anna hittade en igelkott.


En gång, eller massa gånger egentligen, lurade vi massa killar att vi var jättekära i dom över msn.


En gång slog jag in anna i massa rosa presentpapper, bara för att.


En gång hade vi på oss hårband och såg ganska fula ut. Men det var meningen.


Mer än en gång hoppade anna på min studsematta och det gick så vilt till att hon antingen hamnade på gräsmattan eller i buskarna.

Jag är så oändligt tacksam över att jag får vara din vän och hoppas att vi kommer hitta på tusen tokigheter till innan vi sitter där på ålderdomshemmet med varsin rullator som vi har race med hela tiden. Jag älskar dig!

Kommentarer
Postat av: a

åh jag älskar dig så jävla mycket bästaste, bästaste vän <3<3<3

2010-11-30 @ 06:42:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0