att blogga.

Jag älskar att blogga, tycker att det är något av det bästa som finns. Jag får dels uttrycka mina tankar och funderingar inför fina läsare och så får jag tipsa er om saker som jag tycker om. Och att så många (ni är ju faktiskt en del) vill gå in och läsa här varje dag tycker jag är fantastiskt och ska jag vara helt ärlig så är det lite svårt att förstå att siffrorna i statistiken faktiskt innebär riktiga människor som sitter framför datorn och läser det jag har skrivit och tittar på mina bilder.

Men så blir det så ibland att man helt enkelt inte har så mycket att säga. Som denna helgen, till exempel. Av någon anledning som jag inte är riktigt säker på, har jag varit helt slut och i princip inte orkat göra någonting. Förmodligen är det allt som har lagt sig efter flytten och det är ganska intensivt i skolan eftersom tenta nummer två närmar sig. Det är ganska mänskligt att inte vara särskilt kreativ när man knappt orkar tänka. Jag tänker aldrig någonsin be om ursäkt för att jag inte bloggar, eftersom jag först och främst gör det för min egen skull. Men jag tänkte bara förklara lite grann, och berätta att bloggen (och dess läsare) är oerhört viktig för mig. Glöm inte det.

Och så tänkte jag berätta att tävlingen är avslutad, och vinnaren presenteras någon gång under morgondagen! Alla tävlingsbidragen var så fina så jag känner att jag måste sova på saken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0