igår och idag.



Igår
var jag som sagt på ullared tillsammans med anna. Det blev en mysig liten roadtrip och inte mindre än tre timmar på varuhuset som bidrog till huvudvärk men även några fynd. Kanske mest tid spenderade vi på leksaksavdelningen där jag mest av allt ville köpa lunchlådan ovan med barbapappa på, men jag fick hejda mig. Istället blev det ett jättefint disneypussel som ni ska få se när det är färdiglagt! 1000 bitar lär ta sin lilla tid, dock.

Idag har det varit dags för den stora flytten. I förmiddags packade jag och pappa in alla saker i bilen och släpet, och begav oss sedan till lund och lägenheten för att packa in allting. Det tar verkligen på krafterna att bära saker fram och tillbaka, och ni vet ju att jag har en del saker... Tur att jag har en snäll granne som kunde hjälpa pappa med soffan! När det blev mörkt begav vi oss till tomelilla igen och just nu sitter jag i soffan i mitten av mina föräldrar, och en liten lurvig hund bredvid såklart. Jag ska nog alldeles strax gå och lägga mig, är helt slut efter en heldag på ullared och en heldag av flytt. Imorgon fortsätter det, och förhoppningsvis är det mesta klart närmare kvällen. Hoppas ni har en fin helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0