tenta och lyxmat.



Idag var det alltså dags för den stora tentan, och det var både lättare och svårare än jag hade föreställt mig. Bara ordet salstenta skrämmer ju skiten ur en, men jag tror faktiskt att jag föredrar den formen (nu när jag vet hur det är) jämfört med hemtenta.

För att fira att jag ens gjorde tentan (var väldigt nära på att ge upp halv tre inatt...) gjorde jag lyxmat ikväll som innebar kycklingfilé, klyftpotatis, fantastiskt god sås och sallad. Kan vara det godaste jag har ätit på väldigt länge!

Kommentarer
Postat av: susanne berg

Så smaskigt det ser ut! Du är ju en riktig mästerkock! kram mamma

2010-10-05 @ 19:52:25
Postat av: sophie

Haha, den lyxrätten har jag inte ätit på ett år och två månader... det vill säga, inte sedan jag blev student ;) Ser grymt gott ut!

2010-10-06 @ 17:06:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0