min lördag.

Inatt sov jag på marias soffa och imorse när vi vaknade kändes det som att det skulle bli en bra dag. Och det blev det!


Efter frukost klädde vi på oss och jag fotade maria till streetstylebloggen.


Tittade på löven och tänkte att snart är denna årstiden över, vilket känns tråkigt eftersom hösten är så fin.



Stack bort till värnhem och entré och jag hoppade in i ett provrum på monki och provade en klänning som var på rea och en t-shirt. Det fick bli ett köp av båda, minsann.



Såhär fint är det utanför folkets park.






Så vi stannade och fotade massa.




Sen gick vi vidare till myrorna, stannade på ett fik och jag åt gudomlig daimcheesecake, bort till h&m på storgatan och gustav adolfs tog (som är det bästa), snabbis på lagerhaus och sen tog jag farväl av m och hoppade på tåget till lund där pappa och morfar väntade i lägenheten. De hade varit på ikea och köpt rullgardiner till mig, och sedan satt upp dem. Sånna snällisar! Sen följde jag med dem till tomelilla och nu sitter jag här i föräldrarnas soffa. Det var min lördag det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0