att läsa bloggar istället för att plugga.

Min första skoluppgift ska lämnas in imorgon, och jag har inte börjat på den förrän ikväll. Jag vet, jag blir så less på mig själv. Kan till viss del skylla på min jäkla förkylning de senaste dagarna som gör att min hjärna känns som att den ska sprängas vilken sekund som helst, men till stor del handlar det om vanlig lathet. Ni vet, göra andra saker istället för att göra det man egentligen ska. Som att läsa bloggar till exempel. Så nu tänkte jag tipsa om två fina bloggar jag har börjat läsa den senaste tiden!


365days drivs av systrarna Mira och Thilda som tycker om secondhandklänningar lika mycket som jag och som tar så fina bilder att jag vill dö lite grann.


Milk/Signe
är speciell på något vis som jag inte riktigt har klurat ut än. Magisk, kanske är ett passande ord.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0