i see a darkness

Imorse ringde klockan 07:30 och jag kände mig tröttare än någonsin. Borde finnas ett förbud mot föreläsningar på måndagsförmiddagar. Slog på nyheterna, suckade och blev om möjligt ännu mer trött. Fina mamma hade gjort mackor som jag kunde ta med till lunchen, men av någon märklig anledning gjorde jag dubbla uppsättningar och det hela slutade med att jag glömde alla mackorna. Tur att föreläsaren var intressant idag, annars hade jag nog somnat i skolan.

Det har varit en tryckande stämning i luften idag. Det märks att man inte riktigt vet hur man ska reagera, ovissheten om hur det kommer bli är stor. Jag kan inte för allt i världen förstå hur över 300 000 svenskar kan välja att rösta på ett rasistiskt parti.



Kommentarer
Postat av: Anonym

SD är inget rasistiskt parti. Tycker alla som säger det kan gå in och läsa vad de faktiskt står för och inte enbart lyssna på media.

2010-09-20 @ 19:19:15
Postat av: sandra

och jag tycker att du kan skriva ut ditt namn istället för vara anonym, och stå för dina åsikter.

2010-09-20 @ 19:28:10
URL: http://sandyinwonderland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0