torsdag och blog awards




Igår mötte jag upp maria efter skolan och vi hoppade på bussen till malmö och gick av på värnhem. Där gick vi in en sväng på Entré och sen köpte vi sallad på Go Go Green, där man får välja ingredienserna till det fenomenala priset 45 riksdaler! Jag tog sallad, vit fiberpasta, kycklingfilébitar, ananas, majs och cashewnötter, underbart.


Sen gick vi hem till maria och tittade på några avsnitt sex and the city.


Vid sju var det dags för blog awards-eventet på bik bok.



Såhär tjusiga var vi.


Finis!


Sötaste Magnus Weideskog spelade och det var fruktansvärt mycket folk.


Isabella Löwengrip var där och jag fotade henne till streetstylebloggen!


Till slut fick vi nog av alla människor, tog varsin goodiebag och gick till möllan, in på volym och jag beställde ett glas rödvin och maria en öl.



Där satt vi en stund och pratade om viktiga saker, och sen gick vi hem till henne, såg ett avsnitt till av sex and the city och somnade nästan bums!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0