avtryck.

Jag var ju hos tandläkaren imorse. Det var bara några veckor sedan jag var där sist och denna gången var det samma sköterska som ropade upp mitt namn i väntsalen. Det märktes väldigt snabbt att hon inte mindes så mycket av vårt förra besök. Exempelvis frågade hon även denna gången om jag jobbade eller pluggade, och vad jag isånnafall pluggade. Och det märktes så tydligt att hon inte mindes mitt svar som var identiskt förra besöket. Jag klandrar inte henne för det, jag förstår verkligen att hon har massa patienter varje dag (säger man så när det gäller tandläkare?) och det var tidigt på morgonen. Men jag kan inte låta bli att känna mig lite sorgsen ändå. Att man inte har gjort avtryck liksom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0