konfaläger

Idag åker jag på konfirmationsläger! Själv är jag konfirmerad sen flera år tillbaka, men nu ska jag medverka av andra anledningar. Det är nämligen så att under denna våren har jag följt en konfirmandgrupp genom kameran och ska dokumentera den slutgiltiga konfirmationen. Mitt första riktigt fotojobb! Förutom fotograf ska jag också vara lite extra ledare och maria ska också med vilket känns jätteroligt.

Funderar lite över mitt eget läger men jag minns inte särskilt mycket om jag ska vara ärlig. Men jag minns att den gruppen jag gick i var ganska lugn så vi hittade inte på så mycket bus som de andra gjorde. Vad gjorde ni för bus på ert läger? Bör jag vara orolig, haha? Äsch, det ska bli kul. Har tidsinställt lite inlägg så att bloggen inte står tom, är tillbaka igen på söndagkväll. Ha en fin helg, puss!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0