first day of school.

Jag råkade placera mig själv i sängen framför ett flertal one tree hill avsnitt när jag kom hem från skolan och har inte riktigt förflyttat mig därifrån än. Då var alltså första skoldagen över och det känns skönt och bra. Idag fick vi mest information om kursen och så fick vi presentera oss och berätta varför vi var där. Det är spännande med människor med andra kurser och program i bagaget och som kommer från allt mellan stockholm och trollhättan. Och så samlas vi alla med ett gemensamt intresse och delad passion.

Nu har jag precis beställt all kurslitteratur och min plånbok jublade lite när jag insåg att vi "bara" behövde fem böcker under hela kursen. På mina tidigare kurser har jag behövt typ fem böcker per deltermin. Nu ska jag fortsätta ligga i koma, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0