i put some new shoes on and suddenly everything's right

Om vi ska vara helt ärliga här på bloggen (det tycker jag att vi ska) så är anledningen till att jag kände mig tvungen att rensa ut massa skor nämligen så att jag råkade köpa fyra nya par på ungefär en vecka. Den enda ursäkten jag egentligen har är att två av dem hade jag velat ha länge och de andra kunde jag inte riktigt motstå. Nu ska ni få se!


Jag har aldrig riktigt sett mig själv i ett par skor med korkklack, men när jag såg dessa på monki ändrade jag min uppfattning. När jag inte fick tag på ett par i butik glömde jag bort dem lite grann, men när de sedan dök upp på tradera slog jag till. Sjukt fina!


Dessa fina kilklackarna köpte jag på h&m för en del av ett presentkort, så därför känns det nästan som att jag fick dem gratis. Älskar presentkort.


Fina bara. Från h&m, men köpta på tradera. Perfekta finskor och vardagsskor.


Låga dr martens kan vara något av det finaste jag vet just nu så jag var tvungen att köpa dessa.

Nu får det vara skostopp åtminstone resten av sommaren!

Kommentarer
Postat av: Erica

Åhhhh! Jag vill också så himla gärna ha sådana från monki med korksula. Hittar dock inga som säljer dem i strl 40 :(

2011-08-03 @ 23:12:20
URL: http://midnattsgator.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0